Izvēlne
Your Cart

Piegāde un apmaksa

Piegāde un apmaksa | Packall

Packall nodrošina ātru un uzticamu piegādi visā Latvijā un Eiropas Savienībā.
Izvēlies ērtāko veidu, kā saņemt savu pasūtījumu — pakomāts, kurjers vai pasūtījuma saņemšana veikalā.


Piegādes veidi un termiņi

Piegādes veidsTermiņšApraksts
Pasūtījuma saņemšana veikalāTajā pašā vai nākamajā darba dienāAdrese: Lāčplēša iela 87i, Rīga
Pakomāts (DPD / Omniva)1–3 darba dienas pēc nosūtīšanasZiņojums par sūtījumu tiek nosūtīts pa SMS un e-pastu
Kurjers līdz durvīm1–3 darba dienas Latvijā, līdz 7 dienām EiropāKurjers iepriekš sazināsies ar jums

⚠️ Svētku dienās piegādes laiks var pagarināties — mēs jūs par to savlaicīgi informēsim.


Piegādes cenas


Reģions / valstsPakomātsKurjers
Latvija3,50 €7,90 €
Lietuva, Igaunija3,90 €9,90 €
Polija, Vācijano 12,99 €
Dānija, Čehija, Beļģija, Austrijano 14,99 €
Francijano 15,99 €
Somija, Zviedrijano 17,99 €
Bulgārija, Slovākija, Itālijano 19,99 €
Luksemburga, Slovēnija, Spānijano 22,99 €
Ungārija, Horvātijano 23,99 €
Grieķijano 25,99 €
Portugāle, Īrijano 27,99 €
Šveice, Lielbritānija, Norvēģijano 22,99 €

Ja jūsu valsts nav sarakstā, rakstiet uz info@packall.lv — aprēķināsim individuālu piegādes maksu.


Apmaksas veidi

  • Bankas pārskaitījums

Pasūtījumi tiek rezervēti uz 7 dienām. Ja maksājums netiek saņemts laikā, rezervācija tiek atcelta automātiski.


Atgriešana un maiņa

Preci var atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas, ja tā nav lietota un saglabāts iepakojums.
Atpakaļsūtīšanas izmaksas sedz pircējs, sākotnējā piegādes maksa netiek atmaksāta.
Plašāk lasi sadaļā “Atgriešanas noteikumi”.


Kāpēc izvēlēties Packall?

  • Ātra piegāde visā Latvijā un Eiropā

  • Ērti piegādes risinājumi — pakomāts, kurjers vai saņemšana veikalā

  • Klientu atbalsts katrā pasūtījuma posmā

  • Skaidras cenas bez slēptām izmaksām

  • Piegāde uz lielāko daļu ES valstu


Biežāk uzdotie jautājumi

Kad mans pasūtījums tiks nosūtīts?
— Tajā pašā vai nākamajā darba dienā pēc maksājuma saņemšanas.

Vai varu mainīt piegādes adresi?
— Jā, ja pasūtījums vēl nav nodots kurjeram.

Ko darīt, ja sūtījums ir bojāts?
— Uzņemiet foto un sazinieties ar mums 24 stundu laikā — mēs palīdzēsim atrisināt situāciju.


Jautājumi? Rakstiet uz info@packall.lv — mēs ar prieku palīdzēsim!